سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیماری شته درختان گردو

بیماری شته درختان گردو

یکی از فاکتورهایی که در کاهش رشد و کیفیت درختان گردو موثر می باشد بیماری شته است این بیماری می تواند بسیاری از درختان گردو آسیب وارد کند.شته یک موجود بسیار کوچک می باشد که در برگ ها قرار می گیرد و می تواند یک ماده عسلی ایجاد کند که بسیار شیرین است.

شته میزان بسیار زیادی و بصورت گروهی به گیاهان حمله می کنند می توانند به درختان آسیب بسیاری جدی وارد کند.انواعی از این شته ها وجود دارد که هر کدام به میزانی به درختان آسیب وارد می کند.

برای آنکه بتوانید این بیماری را کنترل کنید بایستی به یکسری از فاکتورها و عوامل توجه کنید.سعی کنید از ارقام بسیار قوی و خوب استفاده کنید حتما در زمان مناسبی آبیاری و کوددهی را انجام بدهید تا بتوانید حداقل آنها را بسیار مقاوم کنید.

می توانید بصورت طبیعی اقدام کنید و آنها از بین بروند.یکسری موجودات هستند که می توانند این شته ها را بخورند مانند کفشدوزک ها.یک سری از تله ها هستند که می توانید با استفاده از آنها شته ها را گیر بیندازید و آنها را از بین ببرید.این تله ها اینگونه هستند که چسبناک بوده و شته ها به آنها می چسبندو.

بهتر است حتما این آفات را در نظر بگیرید و راهکارهای لازم را پیاده کنید تا بتوانید در نهایت این بیماری را کاهش دهید.اگر می خواهید از سمپاشی استفاده کنید باید قبل از سبز شدن گیاه این عمل را انجام دهید.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

نهال گردو چندلر

نهال گردو در کرج

فروش نهال گردو