سفارش تبلیغ
صبا ویژن

انواع نهال گردو

انواع نهال گردو

گردو یکی از پرفروش ترین خوراکی و آجیل ها می باشد که بسیار طرفداران زیادی دارد.گردو با توجه به میزان ویتامین و پروتئین هایی که دارد بسیار مورد استقبال همه قرار گرفته است.گردو هایی فروش بالایی دارند که دارای کیفیت خوبی باشند یعنی پوست کاغذی بوده و دارای رنگی روشن باشد از طرفی درشت بودن آنها می تواند یکی از شرط ها برای فروش بالا باشد.یکی از مهم ترین فاکتورها برای رسیدن به چنین گردوهایی انتخاب نهال گردو است.

در این مقاله چند نهال گردو بسیار مناسب برای کاشت را معرفی می کنیم.

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر کی از ارقام نهال های مقاوم به سرما بوده که در شرایط آب و هوایی سرد و معتدل به خوبی رشد می کند.بیشترین میزان کاشت را در باغات تجاری دارد و در کش.ر آمریکا بدست آمده و مورد استقبال برای کاشت قرار گرفته شده است.

نهال گردو فرنور

یکی از ارقام نهال گردو مقاوم به سرما می باشد که دارای بازدهی بسیار خوبی است و بهترین گردوها و باکیفیت ترین ها را به باغداران ارائه میدهد.

نهال گردو پیوندی

از دیگر نهال گردوهایی که برای کاشت بسیار پیشنهاد می شود ارقام پیوندی است که دارای مقاومت بیشتری به گرما و سرما دارد و بسیار گردوهای خوبی را به بار می آورد.

نهال گردو اسرائیلی

نهال گردو اسرائیلی کیفیت و بازدهی بسیار خوبی از این رقم مشاده خواهید کرد.بسیار باردهی خوبی به مانند خوشه ای دارد.گردوهای خوش طعم و درشتی تولید می کند.

نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,فروش نهال گردو