سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بیماری شانکر درختان گردو

بیماری شانکر درختان گردو

یکی از بیماری های خطرناک و شایع در درختان گردو می توان به بیماری شانکر اشاره کرد این نوع بیماری می تواند در چندین ماه و یا چندین سال درخت گردو را فرا بگیرد و آنرا از بین ببرد.این نوع بیماری می تواند در حالت عمقی و سطحی درختان گردو بوجود بیاید.

شانکر از بیماری های بسیار آسیب رسان به درختان گردو می باشد که کم کم می تواند شاخه ها را درگیر کند و آنها را خشک نماید.بهتر است کارهای لازم برای پیشگیری از این بیماری را انجام دهید.هرس کردن از عوامل بسیار مهم برای از بین بردن و جلوگیری این بیماری می باشد.سعی کنید اگر درختان گردو شما با این بیماری روبرو شدند شاحه های بیمار را سریعا قطع کنید و از بین ببرید.

از ارقام نهال گردو بسیار مقاوم استفاده کنید تا بتوانند در برابر بیماری ها پایداری خوبی داشته باشند.مواد شیمیایی برای از بین بردن بیماری شانکر هنوز بوجود نیامده است اما سعی کنید از راه هایی برای کنترل این بیماری استفاده کنید.

آبیاری و کوددهی مناسب برای مقاومت بالای نهال گردو بسیار مهم است.تمامی راه های مناسب را در نظر بگیرید.این بیماری می تواند درخت را از پا در بیاورد و آنرا از بین ببرد.این بیماری دارای رنگ قهوه ای و یا رنگ قرمز مانند می باشد.کنترل بیماری شانکر سخت است پس بایستی سعی کنید تمام اصول نگهداری را رعایت کنید.

گیاه را خیلی در معرض دمای بالا و سرد قرار ندهید و تمام اصول نگهداری را رعایت کنید.این بیماری در بارش و رطوبت بیشتر می شود و در تابستان وسیع تر می گردد.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرد نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو

نهال گردو در کرج