سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو رقم جما و عملکرد

نهال گردو رقم جمال

یکی از بهترین ارقام نهال گردو که در ایران بوجود آمده و مورد کاشت قرار گرفته است و بازدهی بسیار خوبی داشته است نهال گردو رقم جمال می باشد.این رقم در ابتدا با نام z630 بوده است و بخاطر تولیدکننده آنرا با این نام می شناسند.

نهال گردو رقم جمال از دسته نهال گردوهای پربازده و باکیفیت می باشد که گردوهایی با طعم و کیفیت عالی به بار می آورد.باردهی در یک نهال گردو بسیار اهمیت دارد بخصوص که بصورت تجاری آنرا مورد کاشت قرار دهید.نهال گردو جمال از سال های اول می تواند بار بدهد اما بصورت بسیار اندک و با گذشتن زمان این باردهی بیشتر می شود.

خصوصیات رقم جمال

رقم جمال در مناطق معتدل بخوبی رشد می کند و در هوای خیلی سرد نمی تواند خیلی دوام بیاورد.این از ارقامی نیست خیلی حساس باشد اما خب در هوای خیلی سرد نیز نمی تواند پایداری خوبی را از خود نشان بدهد.

نهال گردو رقم جمال را در خاک های لومی و حاصلخیز بکارید و در سال های اولیه هرس کردن را فراموش نکنید.در برابر گرما خیلی حساس نیست البته نه طوری که دچار سوختگی شود.باید در شرایط اقلیمی مناسب و معتدل کاشت این رقم را انجام بدهید.

نهال گردو رقم جمال را می توانید از ارقام بسیار خوب حساب کنید دارای گردوهایی بسیار پر با پوست نسبتا نازک می باشد.دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر بیماری و آفات می باشد و می تواند پایداری خوبی را از خود نشان دهد اما نباید از سمپاشی و تقویت درختان غافل شوید.

باید به میزان کوددهی درخت گردو جمال برسید تا درخت گردو بخوبی تقویت شود.این رقم تا 1.5 تن و بیشتر در هر هکتار در زمان بلوغ بار گردو میدهد.وقتی به سن بالاتر از 10 سالگی برسد می توانید شاهد بار بسیار خوبی از این رقم باشید.

گردو بسیار خوش طعم و باارزش است اگر میخواهد فشارخون خود را کاهش دهید و کلسترول بد را پایین بیاورید از گردو استفاده کنید.

نهال گردو

انواع نهال گردو

خرید نهال گردو

قیمت نهال گردو

فروش نهال گردو