سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر یک نهال گردو آمریکایی است که از کالیفرنیا وارد دیگر کشورها شده است دیویس یکی از محققان کشاورزی در باره نهال گردو چندلر گفته است این یک رقم عمده تجاری در آمریکا می باشد.نهال گردو چندلر یکی از محصولات بسیار باارزش از آجیل های نسبتا درشت با کیفیت عالی هستند.دارای ظاهری بیضی شکل و نسبتا صاف است.

 

قدرت رشد نهال گردو چندلر

نهال گردو چندلر درختی بسیار قوی بوده است و قدرت رشد نسبتا بالایی دارد.این درخت گردو محصولاتی متوسط تا درشت را تولید می کند.

نیاز سرمایی

نهال گردو چندلر برای رشد و بیدار شدن حتما نیازمند سرما به میزان 700تا 1500ساعت است.

ارتفاع از سطح دریا

ارتفاع نهال گردو چندلر از سح دریا حدود 1200 متر از سطح دریا لازم است.در صورت بیشتر شدن ممکن است شاهد کاهش عملکرد آن باشیم.

 

گرده افشان نهال گردو

 

نهال گردو چندلر برای باردهی و عملکرد مطلوب تر نیازمند گرده افشانی است خودگرده افشانی ممکن است توسط درخت انجام بگیرد اما برای مرغوبیت بسیار بالاتر باید رقم مناسب گرده افشان را بکار ببریم.رقم گرده افشان نهال گردو چندلر فرانکوت می باشد.
  
این گردو بدلیل خصوصیت ارزشمندی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یکی از پرفروش ترین ارقام نهال گردو بشمار می رود.

 مقاومت نهال گردو

 

نهال گردو چندلر در برابر سرما و آفات و بیماری ها حساسیت ندارد اما بهتر است برای جلوگیری از آفات و بیماری ها سمپاشی مورد نیاز انجام بگیرد.در سرمای بیش از حد و یخبندان میوه درخت از بین می رود و دچار یخ زدگی می شود.

یکی از پربارترین ارقام نهال گردو نهال گردو چندلر می باشد که نسبت به خیلی دیگر از انواع نهال گردوبار می دهد. 

اگر به دنبال یک نوع مولد و مقاوم در برابر بیماری هستید ، این رقم برای باغ گردو شما خوب است.  

فاصله درخت گردوی چندلر باید 6 متر در 5 متر باشد. 
در آبیاری عمیق و خاک زهکشی شده بهترین رشد را دارد. کوددهی نهال گردو با استفاده از کود حیوانی آسان است.
این باعث می شود 330 درخت در هر هکتار داشته باشید.پس از 8سال کاشت با توجه به نگهداری درست می توانید حدود 15تن گردو خشک دریافت کنید.این رقم گردو یکی از
بهترین نهال گردو های موجود است که سودآوری بی نظیری دارد.
نهال گردو,انواع نهال گردو,خرید نهال گردو,قیمت نهال گردو,نهال گردو در کرج,انواع نهال گردو چندلر,نهال گردو چندلر خرید نهال گردو چندلر,خرید نهال گردو چندلر در کرج